Google előresorolás
Kerülj Te is a első oldalára!
A Google keresőjében az előresorolódást elérni és az első oldalra kerülni nem lehetséges verseny nélkül. Miért kell az első oldal? Azért mert a Google-ba írt kereséseknél a legtöbben az első oldalt szemlézik. A keresési találatokat listázó következő oldalakat már nagyságrendekkel kevesebben tekintik meg Kerülj a Top 10-be, szerezd meg a lehető legtöbb érdeklődőt! Növeld a céged forgalmát, látogatottságát, kérj most ingyenes konzultációt!
01. seo stratégia
A webhelyen történő értékesítéshez és egyéb célok eléréséhez szükséges megtervezni a keresőmotor-optimalizálást. Hogy milyen módszerekkel érhető ez el, fontos tisztázni, melyek a legfontosabb célok!
02. seo audit
Ahhoz, hogy kiderüljön, hogyan lehet javítani a weboldala, webáruháza teljesítményén, mik lennének azok a szakmai megoldások, amelyekkel előrébb léphet, a SEO audit a megfelelő szolgáltatás.
03. kulcsszó
A kulcskifejezés-tervezés az egyik legfontosabb, legalapvetőbb feladat egy webhely esetében. Egy gyengeáramú rendszerek kivitelezésével foglalkozó cég számára sem a legjobb, ha riasztó kulcsszóra ajánlja a Google keresője, és nem a fő tevékenységére, ami beléptető-, kamera-, jelzőrendszerek kiépítése. Az ilyen apró elsiklásokban nagy gazdasági kiesések realizálódhatnak.
04. seo tartalom
Hogyan mondanád el a céged tevékenységét úgy, hogy az keresőoptimalizált legyen? Ebben nagy segítség egy külső, objektív szakember. Mivel nem belülről tekint a cégre, szakmai alapokon képes a látogató igényeinek felmérésére.
05. linképítés
Módszertervezés és -kivitelezés a Google keresőmotorjának kedvezőbb kiszolgálása érdekében. Külső linképítés, site-on belüli linképítés, site-on kívüli linképítés, stb. Tudunk segíteni neked!
06. hírlevél
Ez az, amit csak egyszer kell elszúrni, és már nem is akarsz többet hírlevélküldéssel foglalkozni a cégedben! Ki lehet minden hibát javítani, és lehet jól is csinálni, elkerülve a krízishelyzeteket. Ebben tudunk segíteni neked is!
07. technikai
Ha nem áll rendelkezésre számodra az infrastruktúrában erőforrás illetve eszköz az online marketingtevékenységed megvalósításához, vagy csak részben hiányzik, mondjuk egy dedikált hírlevélküldő szerver (stb.), tudunk segíteni, töredékáron!
08. e-Commerce SEO
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
01. Mi az a keresőoptimalizálás? Miért nélkülözhetetlen, hogy SEO zsenivé válj?
A keresőoptimalizálás (angolul S.E.O., vagyis Search Engine Optimization) célja, hogy megismerd és alkalmazd a Google találati listáján elért helyezésed javításához szükséges tippeket és trükköket. A keresőoptimalizálás lényege, hogy bizonyos változtatásokkal a weboldalad jobb helyezést érhet el a Google találati listáján. Amikor megismered a változásokat és a hatásait, a SEO zsenijévé válsz és Te kerülsz az élmezőnybe – legjobb esetben az első helyre. Ekkor kirobbanóan megnő a célirányos látogatók száma, ami Neked százezres, milliós extra bevételt jelent.
02. Mi az a SEO?
Az online marketing stratégia egyik legfontosabb eleme a keresőmarketing, angolul Search Engine Marketing (SEM). A keresőben a felhasználók maguk akarnak válaszokat találni / vásárolni, ezért az eladási mutatók minden más marketing eszközödet túlszárnyalják. Az organikus találatok előtt megjelenhet a hirdetésed Pay Per Click (PPC) alapon – ekkor kattintásonként fizetsz. A keresőhirdetés, azaz Search Engine Advertising (SEA) előnye, hogy csupán vastag pénztárcával látogatókat szerezhetsz addig, ameddig fizeted. A hirdetéskezelés kattintási árakat jelentősen csökkentheted néhány fontos játékszabály betartásával, de még emellett is jelentősen megnőhet a havi kiadás.
Ezzel szemben a honlap optimalizálás lényege a rangsorolási algoritmus működésének megismerése. A rangsorolási faktorok ismeretében úgy tudod módosítani a weboldald, hogy az organikus keresési eredmények (Search Engine Results Page, SERP) között jelentős javulást érj el. A SERP tetején akár naponta több ezer új potenciális vevő olvashatja a weboldalad üzenetét anélkül, hogy egy vagyont költenél reklámra. Üzleti szempotból kifejezetten jövedelmező. Ugye Te is örülnél, ha a következő fél évben 80.000 új potenciális vevőt hozna a Google SEO?